Известие

Collapse
No announcement yet.

Антифриз за 156

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Стига да не я пълниш и загряваш. може да пуснеш маркуча, да потече известно време и после антифриз+дестилирана. И да остане малко едвали ще окаже някакво влияние. Мисълта ми беше да не се разрежда антифриз с питейна вода. За казанчето някой беше писал как се прави - сваля се, малко пясък, вода веро, оцет... и яко джуркане, макар че аз ако го сваля направо ще го сменя с ново - не си заслужава зора по почистването, а и резултата няма да е като ново.
    Last edited by Alamo; d.m.y г., 19:00.
    Алфа 156 1,8ТС 1998г

    Comment


    • #47
      ето на приста и на петрол които са еднакви. който е слагал от лукойлския или се е заглеждал поне по тубите и са същите - значи пак е на приста. в лукойл и до тоалетна не ходя
      Last edited by kolev; d.m.y г., 17:37.
      точка

      Comment


      • #48
        Някой знае ли сайтове с качествени антифризи и да имат цена да поразгледам малко?
        Alfa Romeo 156 2.0TS 16V 155 h.p. (ECU Remapped by OEM, TI 17" rims, Eibach Pro-Kit Springs, Polyurethaned, Denso Iridium) Landi LPGi sigpic

        Comment


        • #49
          няма такива колега. избираш си такъв който ти отговаря по спецификация и ти е по джоба. гледаш да не е някоя рядка фалшифка. разреждаш го до -20 -30 градуса и това е. какво толкова го мислиш.
          точка

          Comment


          • #50
            Ми спецификациите, ама казват, че го дават с Paraflu 11, който е син, повечето казват да взема червен!
            Аз мисля на -40 градуса да го правя!
            Last edited by Versace; d.m.y г., 15:28.
            Alfa Romeo 156 2.0TS 16V 155 h.p. (ECU Remapped by OEM, TI 17" rims, Eibach Pro-Kit Springs, Polyurethaned, Denso Iridium) Landi LPGi sigpic

            Comment


            • #51
              виж сега да ти кажа нещо за антифриза. най-ниска точка на замръзване се получава при смесване 50/50 която мисля беше -37градуса. колкото и странно да звучи концентрирания антифриз сам има по-висока точка която е около -30 градуса. освен това антифриза е гъст и товариш помпата. затова в никакъв случай не се кара само с концентрат.
              най-оптималната концентрация е за -20 градуса тъй като водата има по-добър топлообмен от антифриза. тоест двигателя ще се охлажда по-добре ако водата е повече от антифриза, а -20 градуса е началото на кристализация което е една доволно ниска граница. все пак не сме в сибир.
              всеки антифриз със спецификация Г11 ще ти свърши работа. все пак вземи си Г12 или Г12+ - червен. докато си собственик на колата вероятно няма да ти се наложи да го пипаш. аз те съветвам да погледнеш антифриза на игат .
              Last edited by kolev; d.m.y г., 17:48.
              точка

              Comment


              • #52
                Не аз ще го разредя, но пишеше 1:1 и става на -40 градуса!
                Alfa Romeo 156 2.0TS 16V 155 h.p. (ECU Remapped by OEM, TI 17" rims, Eibach Pro-Kit Springs, Polyurethaned, Denso Iridium) Landi LPGi sigpic

                Comment


                • #53
                  1:1 е ок.
                  точка

                  Comment


                  • #54
                    Първоначално публикувано от kolev Покажи съобщение
                    1:1 е ок.
                    Колега, антифриза Игат, от къде мога да го поръчам, т.е. надежно място в случай, че в Ямбол го няма?
                    Alfa Romeo 156 2.0TS 16V 155 h.p. (ECU Remapped by OEM, TI 17" rims, Eibach Pro-Kit Springs, Polyurethaned, Denso Iridium) Landi LPGi sigpic

                    Comment


                    • #55
                      евро07 , при вас не знам има ли.
                      точка

                      Comment


                      • #56
                        Първоначално публикувано от kolev Покажи съобщение
                        евро07 , при вас не знам има ли.
                        Не, ама ще го поръчам

                        ---------- Post added at 22:06 ---------- Previous post was at 21:48 ----------

                        Някой може ли да обясни за обезвъздушаването как става точно?
                        Alfa Romeo 156 2.0TS 16V 155 h.p. (ECU Remapped by OEM, TI 17" rims, Eibach Pro-Kit Springs, Polyurethaned, Denso Iridium) Landi LPGi sigpic

                        Comment


                        • #57
                          пълниш казанчето на максимум и го оставяш с отворена капачка с готовност да доливаш. врътката на парното да е на максимум и вентилатора на най-ниската степен. палиш колата и чакаш да качи 80 градуса за да отвори термостата, като при нужда доливаш в казанчето. развиваш винтчето за обезвъздушаване на радиатора 2-3 оборота докато текне леко антифриз и го завиваш. форсираш 2-3 пъти и пак отваряш винтчето докато текне и после го стягаш. проверяваш парното духа ли горещо, гасиш , доливаш до максимума казанчето и това е.

                          преди да почнеш да пълниш естествено проверяваш поне 2 пъти дали си закачил всички маркучи , да не излееш новия антифриз на пода
                          точка

                          Comment


                          • #58
                            Добре де, ако искам да сложа червен антифриз, като гледам моя е бил син най-вероятно, как да я промия, то не може да се източи абсолютно всичкия. Остава към литър в системата. Това с течящата вода дали ще промие цялата система?
                            Някой казват, че според годината пишело какъв е антифриза.
                            Моята е 99г. имам книжка, никъде не видях да пише!
                            Alfa Romeo 156 2.0TS 16V 155 h.p. (ECU Remapped by OEM, TI 17" rims, Eibach Pro-Kit Springs, Polyurethaned, Denso Iridium) Landi LPGi sigpic

                            Comment


                            • #59
                              какъв е проблема, източваш , промиваш и пълниш.
                              и маслото като сменяш, старото пак не можеш да го източиш всичкото. същата работа...
                              точка

                              Comment


                              • #60
                                Еми нали ако остане син и сложа червен било кофти?
                                Alfa Romeo 156 2.0TS 16V 155 h.p. (ECU Remapped by OEM, TI 17" rims, Eibach Pro-Kit Springs, Polyurethaned, Denso Iridium) Landi LPGi sigpic

                                Comment

                                Working...
                                X